11 Januari 2009

TOLONG ADA ORANG NAK CABUL AKU....TOLONGLA!(PART TWO)

Untuk melunaskan segala hutang piutang serta menurut segala titah perintah pihak-pihak berkuasa, hasilnya ->

KETERANGAN KES PENCABULAN:

16 FAKTA PASAL AKU:

  • Aku seorang lelaki… ni fakta paling2 penting.
  • Aku suka naik bas mogah masa sekolah menengah dulu. sbb kerusi dia tinggi,aku leh menyorok bwh dia sbb nk tmbg free.
  • Aku anak lelaki pertama dan terakhir dalam salasilah keluarga Allahyarham dan Allahyarhamah En.Ismail dan Puan Azizah@Aziazah serta Puan Som.
  • Aku pernah kena campak dalam kolam ikan belakang rumah dengan ayah aku sbb campak pinggan masa makan. Masa tu aku tensen ngan kakak aku.
  • Aku seorang yang kurang normal, benggong, gila, pendengar, pengadu,pemboros,perosak, pembantu, penasihat, pembangkang(dulula)dan macam2 pem,peng,pen dan sebagainya.
  • Aku pernah pergi menurun nombor ekor ngan kawan aku. (dia tipu!sbb nombor tu tak naik)
  • Kadang-kadang aku boleh menjadi seorang pemaki dan penyumpah seranah yang terbaik. (pasal ni aku penah dapat award dari kwn2 aku)
  • Aku adalah pewaris tunggal aset2 harta Ismet Ulam Petai (adik Ismet Ulam Raja)
  • Aku sangat2 suka makan tapai dan air tapai (aku boleh habiskan 30 bungkus dalam satu2 masa).*kpd sesiapa tak tau per benda tapai sila gunakan google untuk mendapatkan informasi.
  • Waktu sekolah dulu aku penah jadi anjing sekolah (pengawas). Sangat2 tidak kool jika anda menjawat jawatan ni disekolah.
  • Aku mempunyai ramai wanita yang berstatus emak yang bertaraf sah dan tidak sah.
  • Aku pernah berniat mahu menikah dengan janda kaya kat kampung aku.
  • Dekat kampung nama comel aku ‘feb’. Sbb masa kecik dulu aku selalu jerit ‘Sabuuuunnn dibilik mandiii’ (pengaruh filem laksamana DO RE Mi) masa balik mengaji. Aku takot nak lalu bawah pokok besar dekat rumah aku.
  • Cinta kera aku mula start pada darjah 3. Aku minat dengan sorang cikgu yang mengajar subjek matematik. (aku bengap matematik sampai sekarang-sbb masa belajar aku selalu pikir yg bukan2 dengan cikgu tu)
  • Aku adalah perokok tegar ! Sangat2 tegar. Aku mula bercinta dengan saudari rokok ni masa darjah 5 lagi. Masa tu aku rembat rokok ayah aku 2 batang.
nota tercicir
Hutang sudah dilunaskan dan perintah pihak-pihak berkuasa sudah dituruti...
LEGAAA!!

10 ulasan:

vidadarisakura berkata...

kesian nya ko ipa raaziaa..
asik2 dicabul!!

apa kata ko nyanyi lagu dangdut sambil gelek2 sepaya org tu takut...
haha

ifahruzzaman berkata...

ko xtau...aku tulis entri ni di temani dgn lagu memori daun pisang.
amik feel ni....

'memori daun pisang waktu jalan2'...

poco2 sepam....

vidadarisakura berkata...

nah!!!!
terbukti!!!
ko peminat ifa raziah!!!
yes2!!!

CSI AKU BERJAYA!!!

HAHA!!!

F A R Y N berkata...

lagi satu fakta ko tertinggal.
'bergelek secara berjemaah bersama vida di padang bola'.

AiE bAhRi berkata...

kena cabul lagi ke?kah3

vidadarisakura berkata...

faryn bukan berjemaah dengan ko sekali?
mana cukup korum weh...hehe

ifahruzzaman berkata...

cik vida: ah sudah!! lukenabeb!!!!kantoooi.

cik FARYN: alah..nk join meh la.malu2 lak dia...jom2!
marilah bergoyang....ewaaaaah!

aIE: hmmm...nantila,aku dlm misi mencabul plak ni.jage2..kuikuikui

cik vida: cik faryn tu malu2 harimau la kononnyer tu cik vida..dlm hati melonjak2 nk ikot bergelek....kan..kan...kan...

qilaalott berkata...

hahaha...
kne cabul?
cian....
:DD

ifahruzzaman berkata...

hahaaaa...bleh gelak plak dia.

ifahruzzaman berkata...

hahaaaa...bleh gelak plak dia.