26 Januari 2009

TAHNIAH DAN SELAMAT PENGANTIN BAHARU

Jemputan WalimatulUrus
25 JANUARI 2009
Taman Persiaran Pinji Simpang Pulai, Perak Darul Ridzuan


Majlis Perkahwinan:

Mohd.Rizal Bin Zakaria dan Nur Asyikin Binti Ramli

...........................................................

Seorang lagi kawan aku telah dicuri oleh seorang wanita pilihan hatinya. Aku dan beberapa orang kawan yang lain dijemput secara rela dan paksa oleh kawan aku yang bergelar Raja Sehari ini untuk mengiringi rombongannya ke Simpang Pulai untuk majlis akad nikah dan menghantarnya ke rumah pihak perempuan.

Alhamdulillah majlis tersebut berlangsung dengan penuh kemeriahan walaupun sedikit terbatas akibat kunjungan hujan mengiringi majlis tersebut.

*******************

Gambar Formal~
Mohd.Rizal Bin Zakaria a.k.a Buragas

Nur Asyikin Binti Ramli

Ijab dan kabul disempurnakan oleh
pendaftar nikah,cerai dan rujuk JAIP


Memanjatkan kesyukuran

Ciuman seorang suami untuk isteri tersayang

Persandingan dirumah pengantin perempuan

Suapan dari suaminya yang tersayang

Lens merayap~













nota tercicir
nasib baik lafaz akad sekali jer.
kalau 2 3 4 kali, jawabnya kena mandi la kawan aku ni.

kata kawan aku:
'kalau dia tahu nikmatnya berkahwin, awal-awal dulu aku dah kahwin'

aku hanya mencebikkan muka, tanda protes!! hahahahaaaa....

.................................................

5 ulasan:

vidadarisakura berkata...

mesti ko penatkan kean suh begelek setiap kali kawan ko kawin..hee

chi am berkata...

macam pernah dilihat di Polo lah buragas ini.. *cebik jugak

ifahruzzaman berkata...

cik vida: cm tau2 jer ko yer...
mcm darjah gelek aku wat...90,180 380...haih...banyak ler.

mau xpenat. hahahahaah

chi am: mungkin seperti yg disangka juga.buragas adalah seorg kaki pengukur tanah air msia. ckp mane tempt di xpenah sampai...hahaahhah

rantong berkata...

Sekadar ingat-mengingati.

"Wahai Tuhan kami, berilah kami kebaikan di dunia dan kebaikan di akhirat, dan peliharalah kami dari azab neraka."
(Surah Al-Baqarah, ayat 201)
View Profile: Rantong

DrSam berkata...

hari minggu aja tangan mesti mesti lekat bau nasi minyak dan gulai lembu. dapat jemputan banyak seronok tapi bila bab berkejar sana-sini dalam satu hari tu yang ponat tu.