06 Januari 2009

RODA BERPUTAR KE ATAS...

2.ooam Selasa 6 Januari 2oo9

Lambat masa berlalu...

Menanti datangnya 7, 8 dan 9 Januari 2oo9 banyak meninggalkan kesan keperitan.

Yaa...PERIT,sekali lagi PERIT,last..last...PERIT!!!

Kenyataan itu pasti datang menemui aku takkala dakwat ball pen itu digunakan dan ada seseorang pergi mengesahkannya.

Hanya menanti masanya tiba...

Ukiran senyuman aku akan lebih cantik dan mengkagumkan, lebih dari hasil tenunan songket Terengganu mahupun ukiran kayunya.

nota tercicir
sial kau biawak! kalau aku jumpa kau dengan bukti yang kukuh akan aku koyakkan mulut kau, supaya muat untuk aku sumbatkan segala apa yang kau kejar selama ini.


....................................................................

2 ulasan:

a.b geldofg berkata...

hati2 dgn biawak bro..bhaya

fahruzzaman.Ismail berkata...

BETUL!!
Biawak yg aku jumpa ni dh tua...dh nk jd comodo dh...cm haramjadah!