22 Januari 2009

BAAAANNNNNNGGGGGGGGGGGG....SAKIT!

Kekecohan berlaku sebentar tadi.
Isteri kepada jiran sebelah rumah meraung memekik-mekik disebabkan ingin mengeluarkan 'sesuatu' dari dalam perutnya.
Kata jiran aku ini adalah kali yang pertama.
oooo...ye ker?

?
blur.......

Tidur aku terganggu akibat dari suara kecoh-kecoh sebentar tadi.
Baaanggggg...sakit bannnnggggggggg!!!!!!

Setelah kereta yang ingin membawanya menuju ke tempat yang berwajib itu berlalu pergi, aku tersenyum sendiri.
Kali pertama aku melihat adegan sebegitu.

Semoga selamat mengeluarkan 'sesuatu' itu dengan senyuman hendaknya.





nota tercicir
masih menunggu ilham untuk menyambung tidur yang terganggu.
datanglah ilham tidurku.


...............................................

8 ulasan:

FARYN berkata...

owhh..nak bersalin rupanya..hehhe

a.b geldofg berkata...

angerah cinta :)

Farie Amrah berkata...

best nyer dpt baby..
pengikat cinta.. :)

fahruzzaman.Ismail berkata...

cik Faryn: begitula ceritanya....kabonyer dpt baby girl.

ab: alhamdullilah...tp derita jgk aku tgk smlm...adussss!

Farie: diaorg yg best...aku xbest pun....tmpg gmbira jer la.kabonyer dpt baby girl.

vidadarisakura berkata...

hoh?

fobia aku tengok ni...hee

fahruzzaman.Ismail berkata...

alah ko jgn fobia la cik vida...kne jmp jgk nnt.....hahahahaaa

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak berkata...

waa..
takotnye.mesti saket. :O

fahruzzaman.Ismail berkata...

laaaa...nama dh ganas.
penjenayah....naper takot plak?

hikhikhikhik....