10 Januari 2009

AKU CUMA BERUSAHA SEDAYA UPAYA...

Sedih....
Sebak hati aku sebagai seorang insan muslim,walaupun tidak 'muttaqin', tetapi aku masih sebagai hambaNya juga.
Aku sebak mengenangkan penderitaan saudara-saudara seagama aku.

Aku cuma berusaha sedaya upaya dengan doa...

Wahai Tuhanku,
Berilah pertolongan kepada tentera-tentera Islam
Dan askar-askar yang mengEsakan Tuhan
Dan binasakanlah orang-orang kafir
Orang-orang degil, pembawa-pembawa bid’ah
Dan orang-orang yang mempersekutukanMu
Dan hancurkanlah musuh-musuhMu,
Musuh-musuh agama Islam

Ya Tuhanku,
Pecahkanlah kumpulan mereka
Dan bubarkanlah himpunan mereka
Kurangkan bilangan mereka
Dan goncangkan kaki-kaki mereka
Turunkan seksa yang pedih ke atas mereka
Dengan RahmatMu wahai Tuhan sekalian alam


nota tercicir
hanya mampu berdoa dan terus berdoa
bersolat hajat semalam di masjid jamek Felda Sg.Behrang diimamkan oleh Tuan Haji Yusuf.