09 Januari 2009

CERITA JIRAN AKU..

'Perempuan Internet bergerak Lelaki hj. bakhil'

Makcik Besah Tinggi dan Pak Mat Pergau
Berubah la
Jangan la kedekut sangat.
Harta benda bukan boleh bawa masuk lubang kubur
Bawa-bawa la berzakat ke
Sedekah ke
Ni tidak harta orang harta dia, harta dia sah-sah harta dia

Kurang-kurang la jadi mami jarum tu
Kena nasib tak baik nanti, jarum tu orang buat jahit mulut
Kan tak pasal-pasal

nota tercicir
ada ke patut pagi2 dah datang umah aku bawa fitnah.
nasib aku tido tadi, kalau tak memang menempah tiket ke neraka la kau.
pagi2 lagi aku dah sarapan dengan bebelan mak aku.haduih!!!


..........................................................

11 ulasan:

F A R Y N berkata...

mesti makcik tu pitenah ko nak jadi ifa raziah..hahah

ifahruzzaman berkata...

tu cik vida punyer pasal la tu....haih!

ab geldofg berkata...

betul ckp ko

ifahruzzaman berkata...

apa yah betol ab?

vidadarisakura berkata...

haha..
adaka perempuan intenet begerak lelaki hj bakil itu pandai baca blog?
kekekeke

tapi..
iya


aku pun rasa dia sebarkan ko maw menjadi ifa razia...haha

ifahruzzaman berkata...

tu aku xtau la cik vida....

tp masalah ifah razia tu mmg puncanya dari kamu...wawawawawawawa

F A R Y N berkata...

aku pun dah terpengaruh ngan vida. aku link blog ko dgn menaruk nama ko as ifa raziah..hahaha

vidadarisakura berkata...

paryn..
aku pulak tepengaruh dengan nama budak ni..
tersirat betull..
sebenarnya naa dia kan..
ifa raziah sepanjang zaman..
haha

ifahruzzaman berkata...

siuuut...tol kau cik vida!

nanti ko...nanti!

ko pun sama cik Faryn.....waaaaa

vidadarisakura berkata...

haha!!!

marila kita berdangdut beramai2 dan bersama2 ifa raziah sepanjang zaman..

lalallala

ifahruzzaman berkata...

yiiiihaaaaa.....
marilah bergoyang
marilah bergoyang

ewah..ewah...

para penonton...(lagu inul)