31 Januari 2009

TIDAK ADA TAJUK YANG DIFIKIRKAN SESUAI!!!

perrrgggghhh!!!
Gila sakit hati aku hari ni.
Bukan sikit-sikit,sakit SANGAT-SANGAT.
Tahap dewa-dewi,melepasi tahap kronik.
PARAH!

Sangat-sangat bertenang dia tulis susunan perkataan tu.
Rupanya selama ni aku ditipu dalam terang.
Sangat kurang pandai aku.
Ditipu dengan begitu mudah.

Dalam celik rupanya aku pejam.
Pahit rupanya disebalik cantiknya tutur kata.
Ada yang tersembunyi rupanya disebalik manis senyuman.
S...
Macam mana aku boleh tak perasaan?
BODOH!!!













nota tercicir
susah untuk aku percaya lagi
memang susah
aku belajar dari kamu
10 kali dari itu

jika begitu caranya
susah untuk kamu kemudian hari


..................................................

2 ulasan:

Zahari Ismail berkata...

ne apa cite ne...kurang paham la...

fahruzzaman.Ismail berkata...

ia kerkisar tentang orang yang dipertujukan...

2 entri ni saling berkaitan...