05 Januari 2009

KEMELESETAN KESIHATAN

1.19am

Sudah menjangkau dinihari...
Badan aku terasa sejuk sekejap, panas sekejap.
Amat-amat kurang selesa.

Kesihatan aku agak terganggu dalam 2 3 hari yang sudah berlalu.
Badan agak sedikit lemah, tekak semakin perit serta desakkan batuk aku semakin berlarutan.

Kata mak aku: Aku selalu keluar malam dan balik lewat. Berembun selalu.
Aku hanya menadah telinga menerima bebelannya.

Kata seorang kawan aku: Aku kuat sangat merokok dan berembun sampai lewat malam.
Aku hanya mengatakan aku ok sahaja. Jangan risau.

Harap-harap dalam masa 1 atau 2 hari lagi akan beransur 'kebah' semula.

nota tercicir
sejak kesihatan terganggu, aku isytiharkan perang dengan panadol atau segala jenis ubat yang sewaktu dengannya. (mereka adalah musuh aku sekarang)
aku teringin nak bermalam di wad la...


....................................................................

6 ulasan:

ab geldofg berkata...

hehehehe ko ni mcm2....nak ghairah dgn nurse ke?..hehehehe

vidadarisakura berkata...

aku ada surat MC..
baru jak tulis dlm entry aku...
ko mahu?
alaa...cut copy paste jak..
tukar nama ko..
kakakaka

ixora berkata...

2009 yg meleset jgk mungkin...huhu..
tak payah mkn obat...tdo lg bagus...

btw, salam singgah...=)

ifahruzzaman berkata...

ab geldofg: syyyyuuuuuu...jgn la bising2.kau ab bab2 ghairah laju jer.
nurse kat hospital tmpt aku muda2 woooo...

cik vidadarisakura: bleh jgk!
t aku copy eh cik vida.hahahaaa

ixora: yeaah..tepat sekali.
singgah sahur ke apa nih?heee

salam2 ixora..

ab geldofg berkata...

alah mcm aku je..ko tu baik

ifahruzzaman berkata...

hahahah....ada skit baik la.ceeewah!