10 Februari 2009

MENCEMAR DULI AKU SEBAGAI OWNER...CISH!!!

pagi tadi, kira2 jam 930 pagi.

aku masih diubai mimpi indah dengan ditemani pelukkan erat dan balutan kemas. sungguh mengasyikkan....

namun ia diganggu oleh deringan telefon bimbit yang membingitkan telinga.

di hujung talian kedengaran sayup2 suara seorang lelaki.

ooo..kenal benar aku suara itu kerana dia memiliki loghat banjar yang pekat dan melekat.

penyewa yang menyewa kedai 2 pintu milik aku menghubungi menyuruh aku datang berjumpanya di kedai. "ada urusan nih"..katanya.

setengah jam kemudian aku sudah terpacak di hadapan pintu kedai.

berjalan kekiri kedai dan aku ternampak poster ini betul2 dorang tampal depan pintu kedai aku:


aper nih?

suke2 deme aje yer nampe2 poster kat kedai aku.
gamaknye deme ingat, deme nih ada share sekali ker?

saper punyer keroje nih!
ni kira mencemar duli ni.

aku tak kira aku nak saman dorang.
kita jumpa di mah-ka-mah..
jangan main2 sama saya.












nota tercicir
papan tanda depan dewan dan pejabat felda tu korang tak tampal pulak!
apa la korang ni...keja guna otak ker guna otak lembu?


.......................................

Tiada ulasan: