07 Februari 2009

'ANTARA GADIS'

entri ini adalah untuk menjawab semua soalan-soalan yang telah dikemukan oleh cik FARYN.
ini adalah akibat kerana aku telah di 'tag' oleh beliau..............

setiap jawap tidak boleh di perkotak katikkan.
kalau nak diperbulat bulitkan atau sebagainya, akan dipertimbangkan.

soalan cepucemas pertama berbunyi:

3 blogger wanita yang anda teringin hendak berjumpa dan sila senaraikan 3 sebab untuk setiap seorang kenapa beliau dipilih.

1. cik vidadarikura-kura, weh! silap. cik vidadari sakura

sebab:
*aku nak belajar ckp sabah.(sumpah tipu giler)
*aku nak check ke 'chubby' an beliau.
*aku nak tangkap gambar dia.(sumpah dia yang suruh)

2. orang yang dah gatal2 menge 'tag' aku ni. cik FARYN

sebab:
*aku nak belajar jadi kejam mcm dia.
*aku nak suruh dia conteng dingding sekolah lama aku dulu.(biar kena mrh ngan sir Amrikh)
*aku nak ajak berdangdut kat Ipoh.(ada bran..?)

3. cik FARIE

sebab:

*sebab dia ganas (hahahaahaa....maap byk2)
*aku nak korek hidung depan dia.(hahahahaahaaaa)
*aku nak ajak dia naik lori angkut getah skrap.

soalan kedua berbunyi begini:

3 tempat yang sesuai di pilih untuk berjumpa dengan setiap blogger tersebut.

1. cik vidadarisakura

tempat:
*pulau sipadan.
* office beliau.
*kelinik gigi (wawawaawaaaaaaa) xpun kelab dangdut ok gak!

2. cik FARYN

tempat:
*belakang sekolah.
*kedai alat tulis.
*kelab dangdut.

3. cik FARIE
*atas lori.
*McD (yg ni kompom dia xtolak, kalau aku belanja lagi laaa)
*kedai buku.

soalan seterusnya berbunyi:

3 lagu yang akan didendangkan apabila berjumpa dengan blogger tersebut. (pastikan cuaca sangat indah ketika itu)

1. cik vidadarisakura:

*lagu negaraku.
*lagu dangdut (memori daun pisang....layan! time ni biar hujan lebat2...)
*lagu jambatan tamparuli.(aku nak suruh dia menari)

2. cik FARYN:

*lagu sekolah
*lagu dangdut jugak....(kopi dangdut satu!)
*lagu P Ramlee (layan siooooooott!!)

3. cik FARIE

*lagu kanak2 (cth: tepuk amai2)
*lagu tiga kupang, saku penuh padi.....
*lagu cina(bantai ajer laaa!)

soalan seterusnya pula berbunyi:

3 soalan yang ditanya kepada setiap blogger wanita yang anda akan temui itu.(dibenarkan bertanya soalan sensasi)

1. cik vidadarisakura

soalan:
*dah makan?
*seluar saiz berapa?
*baju saiz apa?

2. cik FARYN

soalan:
*kenapa ko suka conteng?
*kenapa jadi budak jahat nih?
*agak2 la...ko nak kawin umo berapa?

3. cik FARIE

soalan:
*tak bercadang nak beli lori ker?
*dah makan McD?
*kalo aku nak korek hidung boleh?

soalan terakhir berbunyi:

3 hadiah yang akan diberikan kepada blogger tersebut.(ini taktik untuk mengorat juga ye)

1. cik vidadarisakura

hadiah:
*lipas.
*coklat yang 10sen dua tu.
*cd terbaru ifa raziah.

2.cik FARYN:

hadiah:
*pensil/pen.
*kaler.
*kertas bersama cd terbaru ifa raziah.


3. cik FARIE

hadiah:

*buku lima2.
*McD, tapi sos pack aje.
*sebuah lori hantu.



















nota tercicir
mintak maap banyak2.

cik vida n cik Faryn aku dah biasa sebab dorang ahli fanclub dangdut.

cik FARIE...'sory' sudah terlibat sama.

lalalalaaaaaa

azab betul!


......................................

7 ulasan:

F A R Y N berkata...

betapa aku syg padamu wahai ifah raziah sepanjang zaman..setakat ini ko sorg je menjawab tag ini dgn betul dan tertib serta menurut perintah..barulah sultan sayang sama dikau...hahahahaha

ifahruzzaman berkata...

ye la tu.....

ko xtau betapa parahnya rosak motherboard otak aku berhempas pulas memikirkan segala jawapan tersebut...!

huhuhuuuuu

vidadarisakura berkata...

sumpah aku terharu..

kalau wish ni termakbul pekara pertama aku buat menari begelek golek bedangdut sampai pagi dgn ko..

pastu aku bunuh ko.
sumpah weh~


haha

ifahruzzaman berkata...

weh~

pehal nak bunuh aku plak?

ko nak rosakkan industri dangdut la kalau bunuh aku.





wawawawaaaaa...
'sory' kalau ko rasa lain macam palk..

hahahahhahaaaa....

mari kita bergelek!

vidadarisakura berkata...

eh iyakan!!

takkan dangdut hilang dunia..

harus wajib sapot ifaraziasepanjangzaman!

yeah!

F A R Y N berkata...

sila buat konsert.
aku ngan vida tak sabar untuk bergelek..hahahaa

ifahruzzaman berkata...

cik vida dan cik FARYN:

yeeeehoooooo.....nanti2 la.kasi reda keadaan sikit baru boleh buat konsert jelajah....

hahahahahaa....

sapot2!

idup dangdut!!!!