04 Februari 2009

BERDANGDUT SESEKALI SEEEEEHHH.....

aku yakin...
sangat-sangat yakin cik vida dan cik Faryn akan gelak sakan dengan entri ni.
mesti punya la....
aku nak bergelek nih...
maaaarrriiiiii.......kita goyang sampai lusa!

yeeeeehaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

video











nota tercicir
layan jugak lagu nih...
ingat aku kat mmbr aku adzmil.
wwuuuuuuuu.....


..........................................

13 ulasan:

F A R Y N berkata...

baru aku tau!!!
kau la si perempuan dalam VC tu..
jelita gak ko eh pas operate...
ahhaahahaha...


gelekkkkkkkkkkk....
madu madu madu...lalalalalala

ifahruzzaman berkata...

hahahhhaaaaaa....

tau xper...auw..auw...

ciiitt!
ni blom cik vida kutuk lagi nih..
mane pg wanita tuh????

Dato Paduka Masri berkata...

layan gile lagu ni beb.... menangis indon kat site aku dengar....

ifahruzzaman berkata...

hahahaaa....

cayalah....sampai kan salam aku kat indon2.

cakap..alon2..pak.medang yuk.

ab geldofg berkata...

kena samak lagi tlinga aku

ifahruzzaman berkata...

eleeeeeh....

samak konon.
tah2 kau ygt gelek lebih ni....
cm bapak2 indon pekerja dato'..

harharharharrr

Zahari Ismail berkata...

ganas dia punya dagu...

vidadarisakura berkata...

ASTAGA!!!

NAHKAN!!!
SUMPAH!!!
KO BETUL2 MEMUJA DANGDUT!!!


AKU MAW BUAT KENDURI TUJUH ARI TUJUH MALAM SEBAB AKHIRNYA KO BERANI BUAT PENGAKUAN BERANI MATI!!!!


FARYN!!HARUS KO PRINT NI ENTRY..
KITA KASI SEBAR SELURUH DUNIA..
HEE

ifahruzzaman berkata...

zahari ismail: yu baru dia punya dagu jer....yg lain tah la.

huhuhuuuuu

cik vida: aku dh agak dh!
mesti jd cmni punyer...

layan la V....

pastikan aku dpt jmptn knduri tu cik vida....
wawawawaawawaaaaaa.....

nanti aku post lagu lain lak khas utk mat2 indon pekerja dato paduka masri....yeeeeeeehaaaaaaaaaaaiiii!

vidadarisakura berkata...

ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


AKU MAW REPOT SAMA POLIS..
AKU SASPEK KO TEDA IC!!

KOMPOM!!!

ifahruzzaman berkata...

weh..weh....

apa main repot2 pulisi ni.
aku ada ic la...ic merah.

hahaahahaaaaa.....

F A R Y N berkata...

aku tak sabar tunggu ko buat konsert kat stadium merdeka...dekat je ngan umah aku...hahahaaha

ifahruzzaman berkata...

cik FARYN:
waaaaah.....nantikan kemunculan konsert bergerak aku bersama dato m daud berkilauan.

huuuuuuuuuuuuureeeeeyyyyyyyyyy!!!