11 Februari 2009

MELETUS, MELEDAK, DAN, DAN......MARI LAYAN!

aku ikut cik FARYN la ni....
dia post lagu RAJA jatuh cinta kononnya.
nah...untuk hajatnya.aku post entri dengan lagu ngetop bangat untuk cik FARYN dan Cik Vida.

layaaaaaan....
jgn bergelek sampai patah pinggang sudah!

video


untuk semua rakyat negeriku yang kononnya aman dan damai.
jom kita berdangdut.
sudah-sudah la berbalahnya.
harga barang tak jadi murah maner pun weh.
bio lantak dorang kat sana tu nak berparang pun!!!!!
















nota tercicir
habis madu sepah dibuang!


..........................................

7 ulasan:

F A R Y N berkata...

ni video zaman jahiliyah mana ko tampal ni?ahhahaa

tak bley blah tgk nenek ngan atok tu..hahahaaa

vidadarisakura berkata...

YEAH!!!

HIDUP DANGDUT!!!

ifah dangdut al veteren!!!!
ya!!

sapot org lama!!!

yeah!!!!

vidadarisakura berkata...

faryn..


tidak kah dikau tahu idola kita ini org lama..

haha

simbolik sepanjang zaman!kakakaka


yeah!!
hidup dangdut org lama!!!

ifahruzzaman berkata...

Cik FARYN & Cik Vida:

alaah...dlm Mr.utube kan banyak...

yeaah..cayalah pengikut setia la kira nih.


hahahahaaaaaa.....


suke ko yer kalau aku post entri lagu dangdut nih!

ifahruzzaman berkata...

lagipun tu vdio zaman suharto tgh rancak bercinta tuuu....

zaman mak lampir tak pandai terbang lagi la kiranya..



hahahhaahaaaa

F A R Y N berkata...

hahaha..apa kata ko buat entry pasal mak lampir?aku rendu la sama mak lampir...hahaahha

ifahruzzaman berkata...

cik faryn: susah la permintaan ko nih.

sejarah yg panjang tu....
hahahaahahaaaaa....

beratus episod cerita mak lampir tu woooo.....