09 Februari 2009

APER KERHERNYER YEOP....(berepisod2)

Al Fatihah dari awal hingga akhirnya buat allahyarham saudara Roslan Shaharom MP Bukit Gantang.

Berehatlah saudara setenang-tenangnya disana. Semoga Allah cucuri rahmat ke atas roh saudara. amin~

___________________________________

episod kali ini:

permasalahannya..masalah, masalah dan masalah seterusnya masalah.

incik..inciik...
apa macam u pikir?
saya tau itu sudah ketentuan yang sudah tersurat.
tapi apa macam u cakap ia tidak sah?
u ingat ini perkara main2 ka?
u jgn kasi panas line la incik!

saya mau marah nih.
bukan saya saja incik.
semua pun mau marah sama u.

apa macam 'election' ?
musti kasi buat tau.
sana Bergantang2 Bukit banyak panglima u tau.
u mau mati ka.
musti mau buat 'election' sana.
kalau tarak buat kalu.
bukan itu orang mau pakai baju hitam sama reben hitam saja tau.
bolen pun mau hoo!
u tau bolen?
musti mau tau hoo!

musti mau ingat ini u tau!












nota tercicir
khidmat pesanan ringkas dari siapa nih?

"10 Febuari 2009
semua warga negeri jajahan 2 MB di minta mengenakan baju hitam atau reben hitam tanda berkabung."

sebagai tanda berkabung katanya.
yg bukan warga juga digalakkan tanda setiaberkawan. katanya juga lagi...

.........................................................?????

aku menyelongkar almari...ADA! tersulam wajah seseorang di lengan kiri.
lama tak dengar khabar Tuan Guru.

lama benar baju ini dalam simpanan aku...
rajin ker aku nak pakai!!!?????

entahla..mungkin juga tidak rajin!
..........................................

Tiada ulasan: