01 Mac 2009

GAMBAR-GAMBAR ITU.....?

Pagi yang indah tadi.
Langitnya membiru, bak lautan di Pulau Tioman.
Jernih dengan simbahan mentari pagi disegenap alam.
Terima Kasih Tuhan.
Aku masih bernafas lagi hari ini.....
























nota tercicir
namun aku harapkan panas berterusan, namun hujan di petang hari.


terbantut RMK 39 aku nak repeat mancing petang tadi.

Namun...
ada ubi, ada batas.
ada hari, aku tetap akan pegi balas balik kekecewaan aku.
dendam tetap dendam.
huh!!

...................................

13 ulasan:

ab geldofg berkata...

aku suka gmbar awan

hamimi berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
hamimi berkata...

Pertama, aku juga bersyukur, masih bernafas...

Kedua, semua gambar itu aku suka...
tenang dan damai. Langit!

Ketiga, hehe... masih belum dapat satu???
sabar ye.Belum nasib.

kueh bakar berkata...

ko hebat la brader...lawo2..astro tu je yg tak lawo...

ifahruzzaman berkata...

ab: ooo...nanti aku capture banyak khas utk ko...

hamimi: syuuukr!

hehe...aku pun sama.

suka..suka..

dendam!

kuehbakar: tak la hebat...dah agak dh.astro..astro...

heeee...

Dato Paduka Masri berkata...

bro cantek bro....

guapunyahal berkata...

cantek cantek gambar ko amek

Rui berkata...

aku da decide.. mulai skang nak panggil ko sifu @ otai.. mana satu kamu mahu?! ha ha

ifahruzzaman berkata...

dato: aku ker yg cantek tu...bkn kacak ker?

hehehee

gpl: heheheee....alam itu dh mmg cantek...aku tinggal tgkp jer.

hehheeee....

Rui: takyah la...kalo ko pggl sifu. M.Nasir cmburu nanti.kalo ko pggl otai Ali Bakar jeles lak...

hahhaaaa....

eiza in the house.. berkata...

mendamaikan hati yg kusut ini :)..tq

ifahruzzaman berkata...

tataplah..jika ia dpt mmberi sedikit ketenangan.....cewah!

vidadarisakura berkata...

gambar aku?


lalala

ifahruzzaman berkata...

cik Vida: nanti....
aku masih sibuk dgm konsert.

hehhehee