28 Mac 2009

REWIND TAPE



















nota tercicir
kenangan itu masih melekit dalam kotak memori.

........................................

9 ulasan:

hamimi berkata...

klasik.hehe

ifahruzzaman berkata...

hamimi: malar segar...

klasik nasional.

heee

Dato Paduka Masri berkata...

wow.....


mmg klasik bro....

memori selalu ada di sana....

Rui berkata...

ha ha, aku suka gambar ke-2 dan ke-3, cam lawak + penoh makna..

sharamli berkata...

zaman 6o'an...hu3

FARIE berkata...

haha!! xleh blah..
lawak jer..

F A R Y N berkata...

kalau kau betul2 ifah raziah sepanjang zaman,sila tampal sekeping gambar kau sedang bergelek... jgn ngelat yer...hahahahaha...
aku nak kau amik gambar pakai kain pelikat...hohoohh

ifahruzzaman berkata...

YMDPM: kenangan mengusik jiwa katanya...

hehe

Rui: memang lawak + bermakna sebab aku join perarakan kemerdekaan tahun lepas..

sharamli: zaman gila pop yeh yeh tuuu....

hahaha

Farie: hehehe....
ada cam amsuk raja lawak nanti nih kan..kan..kan..

cik FARYN: waaaaweeeeee....
mane nak cari. tu reporter je yang ada koleksi.
tengok live la kat konsert jomheboh kat pahang. ifah raziah ada kat sana.

hahahahaha...

kain pelikat lalalala
kain pelikat...

nyanyi skit...hehehe

eiza in the house.. berkata...

cute n klasik...dan cm talent timenya iklan jerk nie..hehehe