06 Mac 2009

SURAT OREN VS KELIWON

ada suara-suara sumbang yang mengganggu ketenangan malam.
dang...daaaaaaaang......
kedengaran bunyi sesuatu ditendang dari rumah jiran berhadapan rumah aku.
sesekali kedengaran jeritan dan suara orang sepertinya marah-marah.

fikiran aku mula terganggu dengan pengaruh keliwon yang aku tonton tadi.

haih!

aku lupa...

anak jiran aku yang sejak sekian lama berkursus surat oren dah pulang.
cilanat bikin seram jer kau!!!!















nota tercicir
budak tu baru balik dari hospital yang sangat bahagia akibat lebih sedutan *senapang patah.
surat oren tersebut adalah pengesahan bahawasanya beliau adalah peserta hospital tersebut.
musykil jgk...bila masa budak ni balik.

2 3 4 hari lagi hilang balik la ni, kalau dah gitu gaya memekaknya.

*utk pengetahuan yang tidak tahu senapang patah adalah sejenis gam untuk menampal tayar.

.....................................

10 ulasan:

ab geldofg berkata...

bila ada surat oren..dia bebas dunia dan akhirat..kita je yg bmasalah nak fikir dunia dan akhrat

ifahruzzaman berkata...

ya..
tapi cara mendapatkannya itu kurang bernas aku fikir.

tp...kebebasan itu yg agak menarik.

hahahahaa....

vidadarisakura berkata...

aku ada idea utk membasmi masalah ko!

tapi komfom dirijek oleh ko..

lalala

Dato Paduka Masri berkata...

ok.... bahagia sungguh dia... bebas untuk melakukan apa sj....

ifahruzzaman berkata...

cik Vida: ah...ko memang vi.
selalu stak separuh jalan.

huhuhu...

Dato: kebebasan baik utk dia...
gile tegar hidu gam bdk tu.

berbintang2 katanya.

haha

HYKAL berkata...

x tengok keliwon semalam..
aku jadik bahagia plak..
sengal tengok watchmen jadik sengal

hamimi berkata...

haha... keliwon best!
Terpengaruh sudah.

umm...Terlebih bahagia, begitulah.Dia menganggu orang tidak?

FARIE berkata...

bdk tu bahagia tp wat owg laen merana..
cian parent dia..

Atira. berkata...

surat oren??

ifahruzzaman berkata...

hykal: haha...
kasi taruk minyak panas kat tempat sengal2 tu....

Hamimi: pengaruh dan mempengaruhi...
siapa salah!

hahaha

tidak mengganggu secara fizikal, cuma secara mental.

haih

Farie: kehendaknya begitu mungkin...

mereka kata 'hai lebih syok sendiri
' dgn senapang patah.

atira: ya...surat oren!
hanya utk peserta hospital bahagia.

kamu nak?

sila rujuk tanjung rambutan atau tampoi.

hahahahaa....