12 Mac 2009

ADA APA DENGAN KHAMIS MALAM JUMAAT?

kliwon...
itu hanya sekadar penyedap mata ketika menonton.
atau malam mengasah ilmu.
itu ayat pendekar mustar dalam cerita pendekar bujang lapok.
atau malam dimana syaitan, hantu dan roh2 gentayangan berkeliaran.

itu tidak menarik.

kata orang khamis malam jumaat, malam tuntutan kaum HAWA.
menarik?
bukan sahaja menarik tapi begetah, kata P.Ramlee.

dulu aku tak pernah tahu pun benda-benda ni.
sekarang?
walaupun tak ada, tapi aku tetap tahu.

pantang bercuit kata mereka, memang jadi punya...

haha~













nota tercicir
tapi kenapa khamis malam jumaat??

.....................................

9 ulasan:

Dato Paduka Masri berkata...

ini tidak sesuai di bincangkan untuk kita... sebab kita bujangan....

so biar orang2 sdh berpunya menjawab....

ifahruzzaman berkata...

dato: betoi...tp mmbr aku la bangkit isu ni td.sampai kerumah aku pikir...

lallalaa...

vidadarisakura berkata...

sila tanya mrblind!



haha

F A R Y N berkata...

kamis mlm jumaat...
apa yg best wei?

sabtu mlm ahad la best....
meriah....hahahaaha

AHMADSUFI6177 berkata...

kalao "ehem2" hari khamis malam jumaat kan dapat pahala... selain tue hari ahad malam snin pun iyer jugak... hehe..

[didapati dari sumber2 tertentu..]

ps: aku masih bujang doh.. hehe...

ifahruzzaman berkata...

cik Vida: kehkehkeh...
dah tentu jawapannya tiada apa2...

paham kamu?

cik FARYN: ko memang tak best...

yg best berpihak pada kaum aku.

lelaki....hahahaha

AhmadSufi: kalau yg baru2, lagi la..
hari2 bai...

kuikuikui...

HYKAL berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
HYKAL berkata...

tapi ada doktor kata ari selasa ngan sabtu..

http://haikalisme.blogspot.com/2009/03/lawak-jam-sebelas_12.html

ifahruzzaman berkata...

entahla...

aku pun keliru...banyak sgt pandangan..

tibai hari2 jer la...

kahkahkah