10 Mac 2009

'DIA' TAK PANDAI SENYUM!










......................................

13 ulasan:

ab geldofg berkata...

aku nmpak dia snyum (cntik gmbar bro)

ifahruzzaman berkata...

hebat kamu....

aku paksa tadi, dia tetap enggan utk senyum sama aku..

hahaha

vidadarisakura berkata...

aku pandai senyum...
hee

Naim Zaman berkata...

Dia x pandai senyum...xpe...
Manusia pandai senyum..tapi???
xnak senyum...biarkan???
Senyum itu sunnah nabi.. Bleh biarkan???

apa khabar? sihat x?

Dato Paduka Masri berkata...

cantik ko pye header....

ifahruzzaman berkata...

cik vida: aku tau...aku dh iktiraf senyuman ko paling kool la vi.

haha..

naim: betoi....cam marah kat kak long jer....kasi sajak jer...

alhamdulillah aku shat..

dato': hehe

terima kasih.

HYKAL berkata...

ni kaT maNE brO..
maNtOOP

ifahruzzaman berkata...

hykal: kat belakang rumah mmbr aku...
mini zoo kata mmbr aku.

hahahaa...

Rui berkata...

'Dia' tak pandai senyum...

...tetapi mata 'Dia' sangat lawa!

he he, nice pix bro!

ifahruzzaman berkata...

rui: hahahhaaa....

dari kerana mata...
yg mmpunyai kuasa.

*sambung

lalallaalaa

vidadarisakura berkata...

cool kunu!
haha

ifahruzzaman berkata...

cik vida: coool..sejuuk!

hahahaa...

penjenayah.merah.jambu. berkata...

karang die senyum kite sume pengsan..
:P