31 Disember 2008

UCAPAN TAHNIAH BUAT MEREKA BERDUA

Tadi kakak aku yang no.2 melayangkan khidmat pesanan ringkasnya kepada aku berbunyi begini :

'salam, oit! tepon balik. ada hal.'


ceh! dah xda kredit la tu..(rungut hati aku)

aku dengan separuh rasa malas dan sedikit rasa excited menghubungi dia kembali.

Perkhabaran gembira.


Kakak aku yang no. 3 iaitu Pn. Haliza Bt Ghazali dan suaminya En. Yusrie bakal menimang
cahaya mata.

Entah berapa usia kandungannya tidak pula dinyatakan semasa perbualan tadi. Aku menjangkakan mungkin dalam usia 2 bulan atau sebulan sahaja.(syukur)

Layangan khidmat pesanan ringkas aku kepada kakak aku yang no. 3 berbunyi :


'Tahniah! cepat betoi, ni mesti lepas salam tok kadi dah asah parang kontot'


Balasannya kepada aku :

BODOH!!!


Dari sudut aku pula, aku menambah lagi koleksi ahli pasukan belasahan dengan wujudnya 'orang baru' itu.

cantik bukan! tapi sayang beliau sangat kedekut.


Perkhabaran penutup tahun 2oo8.

Tiada ulasan: