18 Disember 2008

MENCARI KEKASIH YANG BARU

Sudah hampir separuh dari umur yang ada, aku menghambakan diri padanya. Sudah banyak jenis kekasih yang aku dampingi sejak aku mula-mula bertemu dengan kekasih pertama aku dulu sejak 12 tahun yang lepas. Setiap kali aku menjalinkan perhubungan yang baru yang mana kadang kala perkara tersebut kerap berlaku, aku sendiri akan dapat mengagak ianya tidak akan kekal lama. Namun aku cuba untuk memberikan yang terbaik untuk dirinya.

Namun dalam setiap perhubungan akan terjadi perselisihan faham. Begitu jugalah setiap perhubungan yang aku lalui. Kadang kala akan terjadi perselisihan faham antara aku dan dia, walau apa pun terjadi aku tetap setia padanya. Namun apa kan daya untuk menolak takdir dan ketentuan yang sudah tersurat. Hati aku sudah mula berasa bosan untuk terus berdampingan denganmu sayangku.

Selamat Tinggal Wahai Kekasih Hati.

Mulai esok aku akan mencari cinta yang baru untuk menemani hari-hari aku yang keterhadapan dan sekaligus untuk menjadi pengganti kepada dirimu yang aku tinggalkan.


Tiada ulasan: