20 Mei 2009

KAKI TANGAN SEMUA BERKERJA

aku agak sibuk kebelakangan ni.
dari pejabat felda ke pejabat kerajaan, pejabat pos, pejabat lembaga air, pejabat tenaga nasional, pejabat agama macam2 pejabat aku dah pegi.
haduih penat!!!
kaki, tangan, otak, perasaan, jiwa, raga semuanya bekerja dengan penuh komitted sekali.
terima kasih pada handri mat indon yang sanggup terima projek terlewat tu.
walaupun bajetnya cukup2 makan.
tah2 aku pun rugi gak.

penat la weh....
aku nak berendam plak rasanya.
dapat mandi air terjun ni.
perrgghhh......













nota tercicir
blog tergesa-gesa ni namanya.
.....................................

6 ulasan:

sharamli berkata...

berendam dgn peluh suda...bu3

a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata...

pejabat najib ko pegi?

vidadarisakura berkata...

ko kerja apa ni bos?
hee

eiza in the house.. berkata...

bestnya keje jalan2...:)

Dato Paduka Masri berkata...

hahahahahahaha... agak2 aku tau ko keja apa ni....

fahruzzaman.Ismail berkata...

sharamli: hahaha....masin.xnak ar.

aku pentoi: najib aku pegi gak...tp kat pejabat pos la...nama kerani tu mohd.najib hassan...kehkehkeh.

cikVida: kerja cari makan la...
hahaha

eiza: best!
jauh perjalanan luas pemandangan kan..kan..kan..

YM Dato: kepala kantor pak...!