03 Mei 2009

DIHEMBUS DERUAN ANGIN






tajuk entri tak bleh blah!
haha~

tapi itu jugak yang aku rasa masa lepak-lepak kat tepi tasik ni.
perrrggghhh....layan perasaan siot.
boring duduk kat umah, aku ajak sorang member teman aku pegi tasik tu.
dah lewat jugak aku sampai.
orang pun kurang.
ada la 1 2 kumpulan yang memancing seberang tasik tu.

member aku cakap aku giler tangkap gambar.
haha~

aku cakap dah hobi aku nak buat macam mana!
kalau takda member aku sorang-sorang pun jadi.

aku lepak sampai aku dengar azan maghrib.
pastu cabut balik, takut kena 'tegur' dengan hantu tasik.
dengar cerita ada india pernah lemas kat tasik ni.....

.....................................

3 ulasan:

a.b geldofg berkata...

cntik

ifahruzzaman berkata...

Ab: tenkiu ab....

hehe!

vidadarisakura berkata...

aku pun gila ambik gambar.
tapi guna hempon murah jak..
heee