31 Mei 2009

AKU JUGA SEORANG PENYOKONGNYA


31 Mei Adalah Hari Tanpa Tembakau Sedunia.
Jadikan Hari Tersebut Hari Berhenti Anda.















nota tercicir
aku sokong!
sokong setiap kempen2 yang ada dan bakal sedia dan ada.
tp yang ini aku sokong dalam entri jer la.
sbb aku dah tegar sangat jadi perokok.


INGAT MEROKOK MEMBAHAYAKAN KESIHATAN!!!
..................................

9 ulasan:

miEz haNeM berkata...

baguih.baguih..
cakap tak nak pada merokok!!
buleh wat laki nie:)
sokong jgn tak sokong

tengku_fir21 berkata...

sokong tapi anjakan paradigma adalah atas kehendak diri..

FARIE berkata...

cheh!!!
sokong dlm entri jer..

fahruzzaman.Ismail berkata...

miez hanem: kehkehkeh...
SOKONG!

tengku: yurp!
tp aku blm nk beranjak dr paradigma sekarang ni.
hehehe

FARIE: jadila la dulu..heeee

F A R Y N berkata...

hari dangdut sedunia bila weih?

fahruzzaman.Ismail berkata...

adusss...entah!
ada ker???

hahaha

sharamli berkata...

bahaya?
x k0t...

Mr . K berkata...

merokok itu adalah HARAM...

knp masih nk pakai hukum dulu yg kata makruh....

Makruh ni bkn shj bermaksud tgglkan dpt pahala klu buat xde apa2...

cube kita guna konsep ini " makruh ialah tinggalkan dapat pahala,kalau buat Allah benci"

Allah benci benda2 makruh...

apakah kalian wahai perokok tegar tahu apa itu perkataan benci?

kita mesti risau kalau org yg kita sayangi membenci kita, tp kenapa tidak kita pikirkan yg Allah benci diri kita krn perbuatan kita itu....

eiza in the house.. berkata...

tak takut ke tgk gambo kat kotak rokok tu...apepun bermula dari hati..klu hati kata tak nak..maka jadilah tak merokok..yer tak? :)