12 Mei 2009

BUKANYA SIBUK PUN...

pertama.
aku mohon maap pd semua kawan2 blogger aku.
yang mana mungkin ada blog2 mereka yang dah jarang aku jenguk.
tak seperti yg sudah2.
tapi tu tak bermakna aku tak jenguk langsung.
ada juga sesekali, cuma tak tinggalkan komen jer la kot.

hahaha!

okeh...habis scene maaf2 dah!

_____________________________________

hari sabtu lepas,
setelah berminggu2 menghabiskan masa bersama bakal2 cikgu.
ada aktiviti dirancang oleh urusetia setelah menamatkan perkhidmatan.
BBQ dan sedikit acara sukaneka kategori anak-anak taska punya taraf.
sebelum acara mandi manda dilangsungkan.

lokasinya di Kem Runtuh Semangat Teratak Riverview Simpang 4.

tidak semua mereka yang aku kenal.
hanya segelintir sahaja.
aku bertemankan seseorang ke sana.
walaupun pada asalnya aku merancang untuk tidak menghadirkan diri.
ugutan melemahkan segalanya.

haih!

layan gambar-gambar kat bawah.

























nota tercicir
kamera aku penuh dengan tepung hari sabtu tu.
aku jangan cakap la.
dari kamera yang kena, biar la tuan kamera tu putih mcm mat salleh.
dengki.
aku jer yang tak kena sebab pegang kamera.
tu pun tak lepas, sbb diorang kena semua.
ceh!!

seronok.
kenangan itu yang bakal disimpan.

....................................

5 ulasan:

sharamli berkata...

tepung 0k dari tel0r..

Dato Paduka Masri berkata...

ok lagi tepung ngan telur dari sunur....

ifahruzzaman berkata...

sharamli & YM Dato: ye...ye...
aku sokong.tak sanggup aku kalau ngan telur!!

HEMY berkata...

nama kem runtuh semangat..ahaha..gila horror..

tp mmg best..yg pntg jgn pakai baju cantik masa adegan ni blgsung

ifahruzzaman berkata...

hemy: hehe~
sajer jer tu...

aku tak tau la dorang yang kena telur tu cmner.
aku terselamat dr ancaman telur.
tepung ajer!!