14 Ogos 2009

PERJALANAN ITU DAN SEDIKIT PEMBUKA CERITA

ketibaan awal ke airpot tak menjanjikan perjalanan yg murni lagi best....
walaupun seawal 0330 petang untuk penerbangan 0640 petang.
sbb flight aku delay sampai 0830 malam.

ketibaan di kuching.
mujur kawan2 tetap menjanjikan keseronokkan dan kegirangan yang mantap.
tetap macam dulu.
si tua2 pendiami UNIMAS tu pun sama saja.
gelak tawa, kelakar dam pelbagai koleksi cerita.

sehingga saat entri ni ditulis mcm sial perangai si tua2 ni membuli orang2 mcm aku yg datang menumpang kat bilik hostel mereka.













nota tercicir
esok ada raptai konvo pukul9 pagi.
sembahyang jumaat.
berbaris nk ambil jubah kat bpps.

...................................

3 ulasan:

DaliaLiyana berkata...

teringt time kak dalia konvo tu ari...mmg best...congarates ya dikk...all d best!

tengku_fir21 berkata...

owhh..
sungguh mengujakn

fahruzzaman.Ismail berkata...

dalia: terima kasih kak...hehehe
knangan itu mmg peneman idup.

tengku: mengujakan eh...
aku rasa meyeksakan je.hahahaha