04 Ogos 2009

JOM TENGOK GAMBAR











lama aku tak post gambar dlm blog aku ni.
dekat 3 bulan jgk aku tak bwk kamera dslr aku jalan2.
hmm....

ada sapa2 nak komen gambar2 kat atas nih....
aku amik dari pnsyarah fotografi aku dulu nih..

...................................

10 ulasan:

sharamli berkata...

ceit..sampai mcm tu skali..ni pr0 sgt da k0t..hu3

tengku_fir21 berkata...

huhu
berbagai cara utk dpt sudut paling cun..

cj7 berkata...

cop cop.wa mau apek nombot 1.talak tipu,memang nombot 1

F A R Y N berkata...

kadang2 terlalu teruja snap pic,terjadi la aksi2 mcm tu...


weih..bila nak buat konsert kat kl ni?

azman berkata...

aku rasa tajuk posting hang tu kena tuka, patutnya "JOM TENGOK JURUGAMBAR"

arnamee berkata...

salam.

eheh. macam-macam.

p/s: thnks sudi follow blog:)

Dakjaat™ berkata...

wah.. sokong isa ek .. :) bagus2.. :)

banyak tol style amek gambar.. hahahaha! jijik jer tengok .. :p

fahruzzaman.Ismail berkata...

Sha: tu kurg tu...ada yg lebih trajis lg.

tengku: sudah semestinya....itu satu kepuasan.hehehe

cj7: hahahaha....nomo 1 ha!

Cik FARYN: adus...tak jd kat Kl.
di kuching la.

azman: akan diperbaiki! terima kasih....

arnamee: salam kembali.
biasala...bukn senag nk dpt sudut yg menarik.

dakjaat: hehehe!
jgn ler ckp cmtu....cmtu yg dpt lebih kepuasan tu.hmmm

ajijul berkata...

mcm2..haha

33 berkata...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優