09 April 2009

HARI RABU YANG TIADA DALAM SEJARAH KERANA HARI INI HARI KHAMIS!

mujur benar surat khabar lama masih tercetak dengan dakwat hitam.
cuma aku masih sangsi.
kenapa penulisannya berbeza.
susunan hurufnya juga tidak aku kenali.

aku angkat.
dekatkan dengan mata.
melihat pada muka hadapan.
tertulis NANYANGSIANGPAU.
sulat kaba cina rupanya.

hanya melihat pada helaian yang paling akhir.
itu sahaja yang difahami.
ramai yang cakap pada aku.
semua surat khabar helaian terakhir tu yang boleh percaya!













nota tercicir
aku kurang sihat sekarang.
ada tanda2 mahu mengidap demam.
nanti aku sambung cerita pasal helaian terakhir dlm surat khabar tu.

.........................................

4 ulasan:

sharamli berkata...

asal yg belakang?

Pekerja Kontrak berkata...

ko tengok no ke???


apa no kluar beb....????

fahruzzaman.Ismail berkata...

sharamli:kebenaran hanya ada dibelakang...hehehe

YMDPM: ko pandai!mcm biasa jer....hahahaha

vidadarisakura berkata...

si indon yang perasan dato tu memang gila nombor.
haha