06 Jun 2009

HIMPUNAN




aku kesebuah rumah kosong 2 3 hari lepas mungkin.
mencari sesuatu yang berlainan sebagai santapan lensa aku.
nyata tidak menemui apa2.
sekadar ini yang mungkin menarik bagi aku.

terasa sedikit kebosanan sekarang.
mungkin hidup keseorangan.
hahahah [TAK BOLEH BLAH]!!!

tapi mungkin juga!
sbbnya...
hari ini seorang rakan sepermainan menghantar rombongannya ke pihak perempuan utk melangsaikan hasrat pertunangan antara meraka di Pahang.
hari ini juga anak buah aku paling tua menghantar rombongan pihaknya ke Perlis untuk menyatakan hasrat pertunangan mereka.
esok rakan sekelas aku bakal bergelar raja sehari.
minggu hadapan rakan sepersekolahan aku menjejakkan kakinya ke jingjang pelamin.

tu belum jiran2 terdekat lagi!!!

fuuhhh...
ramai bukan!
maaf pada rakan sepermaian dan anak buah aku sebab aku tak dapat ikut serta.
atas sebab2 yg aku rasa mmg munsabah untuk aku tak pergi pun.
aku malas!

hahaha

lagipun baru bertunang.
kawin nanti sedaya upaya aku hadir.

hehe~

















nota tercicir
bayangkan!
aku dan rakan2 yang masih belum bercadang apa2 lagi terpaksa
menadah telinga jika menghadirkan diri ke majlis ini.

ayatnya:
"jgn tnggu lama2! nikmatnya kawin ni boleh menangis woooo!!!!"

.....................................


15 ulasan:

naqiubex berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
naqiubex berkata...

Really cool pictures..
Ia seperti satu peredaran..
seperti semasa seseorang menunggu..

Like it!

AiE bAhRi berkata...

Selamat menghadapi kehidupan alam pertunangan dan rumah tangga..

Bro, bila lagi?

laki cikgu kimia berkata...

kahwin bro kahwin!

F A R Y N berkata...

heh..
sila la kawen..
pastu aku ley pau ko mintak barang2 best sbb kawen awal dari aku...
wakakakakaa

tengku_fir21 berkata...

blh mkn nasi minyak...
nice pic ler geng...

₪ AkuPijul ₪ berkata...

nice shot!

sojar tanpa c4 berkata...

berkawen adalah syarat asas untuk berselingkuh. kekekek

Mr . K berkata...

cantik la yg ko shoot tu...aku rasa nk cari umah kosong gak la....

takut2 g sorg balik berdua jer...hehhe


::Ya Allah permudahkan jodohku....

DrSam berkata...

yang belum kahwin makin menitislah air liur basi, maka yang sudah mengakhiri zaman itu, bertambahlah air bisa :)

nice pics. I like.

eiza in the house.. berkata...

cantik pic tu..tp kene tenung dua kali sbb za rabun..huhu

kompang dah palu tu bro ape lagi cepat la naik pelamin..hehe

hamimi berkata...

Cantik gambar2 tu ;)

Tunang,kawen... bro bila lagi???

Aie berkata...

cis kenapa lu tak kalerkan gambar ni woi. cepat cepat gua nak tengok yg edisi berwarna pulak

33 berkata...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優

陽春麵Star berkata...

cool!i love it!情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,做愛