20 Ogos 2010

bila Pak Tam mulai risau

semalam....
sejejak je kai aku melangkah kat offc.
berdering telefon.
yg call tu call la.
yg msj tu msj la.

ada meeting pukul4.
bos nk jmp ko kat offc.

ada kau kesah!
ada aku nk semak!

afternoon bos... (sedikit senyuman sinis lg plastik dicampakkan)

masuk! (kau tak pelawa pun aku dh msk bonggok!)

u ada tau knp kita tarak dpt capai itu actual target dlm 3 hari yg lepas.
tarak capai itu 10k u tau.

ah! Pak Tam ni.
bengong per tny soalan tu pd aku.

sy sdg risau u tau.
ini mcm kalu, itu Tim Golding msti mari sini mau check.
apa sy mau ckp????

aku tarik nafas lega bila Pak Tam mulai risau.
biar dia tau rasa.

Pak Tam yg risau
akulah yang semak

nk mlayan visit mat ngan minah saleh.
tak jemu ker diorg nih...
asyik nk meronda pastu complain mcm2.

adoiyai...

semak!!

............................................................

hari yang penat.
dh tentu balk kul1 pg hari ni.

Tiada ulasan: